Winkelwagen

Vragen? Bel gerust 085 – 130 69 66

Bezorging binnen 2-4 werkdagen. Gratis vanaf €500 ex.

Onze klanten geven ons een 9,8 op Google.

FAQ

Veelgestelde vragen.
Alles op 1 plek.

Hieronder vind je de FAQ, een lijst met vragen die klanten vaak stellen. Deze vragen hebben vaak betrekking tot service, bestellen en/of retourneren. Het kan zijn dat jouw vraag niet in de FAQ staat… neem dan contact met ons op via de klantenservice. Wij beantwoorden jouw vraag zo snel mogelijk!

Verzending en levertijd.

Een groot gedeelte van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar! Bestel je deze voor 15.00u? Dan heb je grote kans dat deze “Binnen 2 werkdagen in huis” zijn. Het kan zijn dat de transporteur 1 of 2 dagen langer nodig heeft om jouw pakket te bezorgen. Dit komt voor als er een foutje is gemaakt met het sorteren van jouw zending. 

Let op: bij betalingen ‘op factuur’  kan het zijn dat de levertijd langer duurt. Bij betalen op factuur dient u eerst telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.

Wat betreft producten die niet op voorraad zijn. Sommige producten worden verkocht als ‘Pre-order’, dit betekent dat er een bestelling wordt geplaatst waarbij het artikel nog niet is vrijgegeven. De levertijden dient u op te vragen per mail (info@scheppie.nl).

Pakketzendingen Nederland

Wanneer jouw bestelling door de brievenbus past (L38 x B26 x H3 cm) wordt deze in een brievenbuspakketje verstuurd. De verzendkosten voor brievenbuszendingen bedragen € 8,25 – (excl. btw).

Past jouw bestelling in een kleine doos (max. L80 x B60 x H60 cm)? De verzendkosten voor pakketzendingen bedragen € 9,25 – (excl. btw).

Is het gewenste product langer dan 80cm en korter dan 120cm? Dan kost het pakketje € 9,95 – (excl. btw).

Een bestelling met de afmetingen van ( min. L120 x B60 x H50 tot max. L180 x B100 x H50) valt onder de categorie ‘middelgroot’. De verzendkosten voor deze pakketzendingen bedragen € 12,50 – (excl. btw).

Lengtevracht Nederland

Er is sprake van lengtevracht, wanneer het artikel inclusief verpakking langer is dan 2 m¹ (strekkende meter).
De verzendkosten voor lengtegoederen en bundels bedragen € 54,95- (excl. btw).

Gratis verzending!

Voor bestellingen boven de € 500,- (excl. btw) worden géén verzendkosten berekend, tenzij afwijkende verzendkosten worden vermeld.

Palletvracht Nederland

Grote pakketten of hoeveelheden besteld? Dit gaat misschien op een pallet. Onze vrachtkosten zijn als volgt:

1 Pallet = € 55- (excl. btw).

2 Pallets = €108- (excl. btw).

3 Pallets = € 158 – (excl. btw).

4 Pallets = € 195 – (excl. btw).

Meer dan 4 pallets + € 45 – (excl. btw). per pallet

Pakketzendingen Buitenland

Voor prijzen dient u contact op te nemen met onze klantenservice.

For prices, please contact our customer service team.

 

Dat kan zeker! Als jouw bestelling met onze vervoerders DHL of Transmission wordt verzonden, krijg je van ons een Track & Trace code!

Als uw bestelling wordt bezorgt door onze vertegenwoordiger kunt u de bestelling niet volgen.

Je kunt het verzendadres apart opgeven tijdens het bestellen. Bij de afrondingsfase van jouw bestelling kan je een ander afleveradres toe voegen.

Gelukkig wel! In Capelle aan den IJssel hebben wij een afhaal locatie. Je kunt tijdens het afronden van je bestelling op de verzendoptie ‘afhalen’ drukken.

Voordat je de bestelling komt afhalen is het verstandig om van tevoren onze klantenservice in te lichten. Dit kan je doen door te bellen op 085 – 130 69 66 of een e-mail te sturen naar info@scheppie.nl

Samen zorgen wij ervoor dat het afhalen van je bestelling vlekkeloos verloopt 😉

Afhaal locatie Capelle aan den IJssel

Scheppie.nl

Gemzenstraat 18

2901BL Capelle aan den IJssel

Het kan zijn dat u niet thuis bent tijdens het bezorgmoment van DHL. U kunt de aflevertijd altijd wijzigen wanneer DHL het pakketje heeft ontvangen. Dit kunt u doen via de track & trace e-mail die DHL naar u verstuurd.

Heeft u het niet optijd kunnen wijzigigen en heeft DHL het pakketje op een service center afgeleverd voor ‘afhalen’? Dan kunt u het pakketje afhalen op het DHL punt. Wilt u dat wij het pakketje terughalen en opnieuw versturen? Let op! Dan wordt er een berekening gemaakt van de werkelijke verzendkosten ( Deze valt vaak hoger uit dan u in de webshop heeft afrekent! ) Na het betalen van de factuur voor de extra verzendkosten, sturen wij het pakketje weer op.

Artikelen, onderdelen en service.

Bel ons: wij helpen je graag, ook als het om artikelen gaat die wij niet standaard in ons assortiment hebben opgenomen. De kans dat wij jou kunnen helpen is groot!

Gelukkig wel! Voor alle producten geldt de wettelijke garantietermijn. De garantietermijn kan per product verschillen door fabrieksgarantie. Heeft u hier een vraag over, neem dan contact met ons op via de mail ( info@scheppie.nl ) of bel 085 – 130 69 66.

Wij leveren onderdelen van de producten die wij verkopen of de merken die wij vertegenwoordigen. Staat het gewenste onderdeel niet in de webshop? Geen zorgen! Neem dan contact met ons op via de mail: info@scheppie.nl. Wij sturen je de product tekeningen of helpen jouw op een andere manier!

Ja dat kan! Zowel particulier als zakelijk is meer dan welkom bij Scheppie.nl! Iedereen heeft wel eens gereedschap of PBM’s nodig! 

Hoewel Scheppie.nl zich primair richt op bedrijven, kunnen particulieren ook bij ons bestellen. Hou er echter wel rekening mee dat prijzen exclusief BTW zijn aangegeven!

Wij beschikken over een eigen bezorgservice in de regio! Vraag naar de mogelijkheden of u hiervoor in aanmerking kunt komen.

Retourneren, ruilen en annuleren.

De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij wij aan onze kant een foutje hebben gemaakt in levering van je bestelling! Heb je een vraag over de retourkosten? Benader ons gerust per mail (info@scheppie.nl)!

De bedenktijd voor jouw bestelling staat op 14 dagen. Wil jij binnen dit termijn je bestelling retourneren? Neem dan even contact met ons op per e-mail (info@scheppie.nl). Wij proberen jouw retour zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen!

1: Neem contact met ons op via de e-mail (info@scheppie.nl). Gebruik als onderwerp “retour bestelling….( jouw bestelnummer, te vinden op orderbevestiging).

2: Je ontvangt van ons retourinstructies of een retourformulier.

3: Je brengt het pakketje bij een DHL pakketpunt.

4: Wanneer het retourpakket bij ons is afgeleverd ontvang je een creditnota en storten wij binnen 14 dagen jouw geld terug op de rekening!

Ja! Neem even via onze mail (info@scheppie.nl) contact met ons op. Wij zullen er voor zorgen dat het ruilen van producten zo snel en eenvoudig mogelijk verloopt!

Je kan de bestelling niet retourneren als één van de volgende punten van toepassing is:

  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden omwille van hygiëne en/of waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
  • Producten die na levering zijn vermengd met andere zaken.
  • Artikelen die speciaal voor jou zijn gemaakt of samengesteld en die dus duidelijk specifiek voor jou zijn bestemd.
  • Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben.

Betalen & facturen.

Je kunt bij ons betalen met:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Bancontact
  • Op rekening

Het is helaas niet voor iedereen mogelijk om op rekening te bestellen. Vraag het even na bij onze klantenservice of het voor jou mogelijk is! Bel 085 – 130 69 66.

Wanneer je in de webshop een bestelling plaatst, wordt er automatisch een factuur gegenereerd. Deze factuur krijg je per e-mail. Wanneer je ‘op rekening’ / ‘op factuur’ besteld, krijg je de factuur als wij de bestelling hebben goedgekeurd.

Wanneer jouw bedrijf gebruik maakt van inkoopreferenties of werkbonnen kunnen deze op / bij de factuur gevoegd worden. 

Referentie (nummer): Vul het referentienummer in bij de factuurgegevens tijdens het afrekenen. In het blok ‘bestelnotities’ (onder veld ‘e-mailadres’) kan je ons laten weten wat er op de factuur moet komen. Let op: Bij iDeal betalingen wordt er automatisch een factuur verzonden zonder referentie. Wij versturen later een nieuwe factuur met uw referentie.

Werkbonnen: Rond de bestelling en het afrekenen af. Stuur uw werkbon per e-mail naar administratie@scheppie.nl. U ontvangt later een factuur inclusief werkbon per e-mail.

Gratis verzending.

Voor bestellingen + €500 ex.

Niet goed, geld terug.

30 dagen garantie

Professioneel materieel.

Gekozen door professionals

Scherpe prijzen.

Dagelijkse prijs monitoring